A legújabb szerzemény, Yashica MG-1

2009.05.21. 12:44 GyA

 A legújabb és valószínűleg a legrégebbi. 1975-ben mutatták be, elektromos automata fénymérővel, amit egy 5.6 V-os elem hajt meg. A további képeken látszik, hogy sokat nem cseréltek elemet, egy kb 30 éves Duracell volt benne, a fél gépet szét kellett szedni, hogy kiszedjük. Remélem megérte, próbaképek nemsokára.

További infó: http://www.thecamerasite.net/02_Rangefinders/Pages/yashicamg.htm 

5 komment

Címkék: foto oldtimer 70s analog yashica mg 1 rangefinder

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek-kep.blog.hu/api/trackback/id/tr201135303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SkAn74 2010.10.21. 17:37:37

Szia! Én most kaptam egy MG-1 masinát a barátomtól. Segítségedet kérném: lehet elem nélkül használni? (Persze led & fénymérő nélkül, de manuálisan?) Illetve, mivel nekem is használt elem volt benne, de ilyet nem találok, mással (pl. LR44) meg oldható-e a táp? Kösz: Anita

GyA 2010.10.23. 19:21:16

Szia!

Használni szerintem lehet, de szerintem akkor fix záridővel dolgozik (talán 1/500), és csak a rekeszt tudod állítani meg az élességet.Sok infó van a neten a gépről pl itt:
yashica-guy.com/
Elemet nekem sikerült vennem, utángyártott van kb 2000-ért a GP boltban:
global-akku.addel.hu/products.php?prcategory=1683
Az 5,6V-os Yashica elem való bele.
Sok sikert, jó képeket!

Üdv!

SkAn74 2010.10.24. 12:51:55

@GyA: Szia!

Köszönöm, sokat segítettél!
A gépről ezt az oldalt nem találtam mikor infót kerestem... Hasznos valóban.

Minden jót, szép fényeket!

A.

rafti 2013.11.12. 15:20:42

GyA! Nem remélem, hogy 3 év után vissza jössz erre az oldalra, de.......hátha!

A YASICA MG-1 gépemnek elvesztettem a lencsevédő sapkáját. Tudnál segíteni?!

Ha igen, légyszíves erre a címre: raft42@freemail.hu egy értesítést küldeni.

Köszönöm szépen.

RE

GyA 2013.11.12. 15:29:44

Üdv!

Azóta van másik ilyen gépem, de szerintem annak sem eredeti a sapkája, ha találok hozzá valót szólok!
(Csodálkoztam is, hogy jött még a régi oldalról email, hogy komment jött:) )
süti beállítások módosítása